Car Audio Classifieds! banner
Status
Not open for further replies.

[SOLD] Elemental Designs Nine.2x

2.8K views 24 replies 8 participants last post by  06GTMIKE  
#1 · (Edited by Moderator)
1. Product: Elemental Designs Nine.2x (oudere versie)

2. Specificaties:
NINe.2X Versterker Vermogensspecificaties
600 x 1 @ 4Ohm @ 12.5v
200 x 2 @ 4Ohm @ 12.5v
300 x 2 @ 2Ohm @ 12.5v
NINe.2X Versterker Gedetailleerde specificaties
Signaal-ruisverhouding
-95dBA
Variabele ingangsgevoeligheid
150 mVolt - 7.0V
Afstandsbediening Variabele ingangsgevoeligheid
Ja
Variabele Low Pass X-Over
40-240 @ 12dB
Stroom- en thermische beveiliging
Ja
Afstandsbediening Bass Equalization
Nee
Variabele fasebesturing
Ja
Master / Slave-optie
Nee
Efficiëntie
Variabel SubSonic-filter
N/A
Zekering(en)
2 x 40
Max. stroomverbruik
85
NINe.2X Versterker Grootte
Lengte
14.70
Breedte
9.85
Hoogte
2.25

3. Beschrijving/Conditie:
Werkt 100%, cosmetisch in zeer goede staat, slechts enkele markeringen op de voeten en achterkant van de montage.

4. Prijs: : $150 verzonden overal in de continentale VS

5. Afbeeldingen:

** VERWIJDER NIETS ONDER DEZE LIJN OF DE THREAD WORDT VERWIJDERD **
-----------------------------------------------

Dit bericht wordt automatisch ingevoegd in alle classified threads.

Houd er rekening mee dat alle kopers en verkopers zich ervan moeten vergewissen dat de andere partij echt is door het volgende via PM aan elkaar te verstrekken nadat de onderhandelingen zijn afgerond en voordat de goederen worden verzonden en de betaling wordt gedaan:

1) Telefoonnummer. Bel het nummer terug op een onbepaalde tijd en zorg ervoor dat het het juiste telefoonnummer van de persoon is.

2) Naam en adres inclusief postcode

3) Geldig e-mailadres. Stuur een e-mail met het verzoek om een reactie op informatie over de gemaakte deal.

Ga NIET verder met een deal totdat u volledig tevreden bent over alle details. Het is in uw eigen belang om deze details zelf te controleren.

Als de transactie is voltooid op CACO, gebruik dan iTrader om feedback vast te leggen.

Potentiële kopers/verkopers moeten ook iTrader-feedback controleren voordat ze de transactie voortzetten.

Attachments

#12 ·
Ik kan op dit moment niets bedenken waar ik naar op zoek ben of nodig heb, maar ik speel altijd graag met nieuwe subs en versterkers. Laat me weten wat je hebt, als iets interessant voor me klinkt, laat ik het je weten.

#13 ·
Ik kan me op dit moment niets bedenken waar ik naar op zoek ben of nodig heb, maar ik speel altijd graag met nieuwe subs en versterkers. Laat me weten wat je hebt, als iets me interessant lijkt, laat ik het je weten.
Heb je een kapotte I phone 3G ?

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.